Тепер Disney знає, що помста — страва, яка подається з арахісом.
Колишнього працівника компанії Disney World Майкла Шоєра звинувачують у навмисній зміні інформації про алергени в меню ресторанів. Зокрема, страви, що містили арахіс, він нібито позначав як безпечні для людей з алергією на цей продукт.
Скориставшись паролями, що лишилися дійсними після його звільнення, Шоєр отримав доступ до стороннього додатка для створення меню. Окрім зміни даних про алергени, він додавав нецензурну лексику, змінював ціни й шрифти на вінгдінги. Саме дивні шрифти й привернули увагу працівників до проблеми.
Через дії Шоєра всі меню в базі стали непридатними, а застосунок для їхнього створення не працював упродовж одного-двох тижнів, доки проблему не вирішили. Попри зміну паролів у Disney, Шоєр зламав кілька FTP-серверів компанії-розробника додатка, щоб знову змінити дані про алергени. Він також підмінив QR-коди, що мали вести у меню, посиланнями на сайт із закликом бойкотувати Ізраїль. Також Шоєр приблизно 8000 разів намагався зламати акаунти працівників Disney.
За даними Disney, змінені меню виявили до того, як їх відправили в ресторани.
Онлайн-курс «Business English B1 → B2» від Vocabulaba.Прокачайте рівень англійської до Upper Intermediate , щоб впевнено вести переговори, писати ділові листи та спілкуватися з міжнародними партнерами. Детальніше про навчання