Робота з завданнями потребує вміння сприймати картинку цілісно та помічати дрібні деталі
Знайди тінь: дидактичні ігри для дошкільників
Проєкт «Розвиток дитини» спільно з Освіта.ua пропонує батькам, корекційним педагогам та вихователям дитячих садочків оригінальні творчі завдання, які допоможуть розвивати увагу та зорове сприйняття малюків.
Робота з цими матеріалами потребує вміння сприймати картинку цілісно та помічати дрібні деталі, що буде корисним для розвитку довільної уваги, а саме її стійкості, уміння розподіляти увагу та збільшувати її обсяг.
Розвиток зорового сприйняття й довільної уваги є необхідним елементом підготовки до школи старших дошкільнят.
Також виконання барвистих завдань потренує спостережливість та вміння зосереджуватися, що важливо для дітей дошкільного віку у період підготовки до шкільного навчання.
Яскраве оформлення зацікавить дитину й заохотить до зосередженої роботи.
Матеріали будуть корисні батькам та педагогам для роботи вдома та закладах дошкільної освіти.
Знайди тінь грибочка: дидактичне завдання для дошкільнят. Це тематичне завдання для дітей 3–6 років, спрямоване на розвиток уваги, зорового сприйняття, образного й логічного мислення та уяви. На аркуші зображено 10 грибочків і кошик із 9 силуетами грибів. Дитині пропонується знайти, де чия тінь: з’єднати грибочки та їхні тіні.
Знайди відмінності й відшукай тінь: цікаві завдання про спорт. Це цікаве завдання на тему спорту для дітей старшого дошкільного віку, спрямоване на розвиток уваги й зорового сприйняття. Матеріал містить 2 основні завдання: визначити 7 відмінностей на малюнках із бігунами та знайти тінь футболістів. Додатково дитина має розмалювати спортивні м’ячі й дати відповідь на запитання про улюблений вид спорту.
Транспорт. Знайди тінь: розвиваємо зорове сприйняття. Це тематичне завдання для дітей 3–6 років, спрямоване на розвиток уваги, зорового сприйняття, образного й логічного мислення та уяви. На аркуші зображено дорогу з автівками та їхні тіні. Дитині пропонується знайти, де чия тінь, і з’єднати її з картинкою.
Чотирилапі друзі: знайди тінь. Це тематичне завдання для дітей 3–6 років. На аркуші зображено 12 собак на прогулянці та їхні тіні. Дитині пропонується знайти відповідну тінь і з’єднати її з картинкою. Щоб упоратися з таким завданням, дитині треба вапізнати собаку за її силуетом.
Прапорці: знайди тінь. Це тематичне завдання для дітей 4–6 років, спрямоване на розвиток уваги, зорового сприйняття, образного й логічного мислення. Воно буде корисним для поглиблення знань про символіку українського народу.
Народні символи України: знайди тінь. Це тематичне завдання для старших дошкільнят 5–6 років та молодших школярів, спрямоване на розвиток уваги, зорового сприйняття, образного й логічного мислення та уяви. На аркуші подано 6 малюнків і їхні силуети. Щоб упоратися з таким завданням, дитині треба впізнати зображення за його силуетом.
Знайди тінь листочка: дидактичне завдання для дошкільнят. Це тематичне завдання для дітей 3–5 років. На аркуші подано зображення дванадцяти листочків та їхніх тіней. Дитині пропонується знайти відповідну тінь і з’єднати її з картинкою. Щоб упоратися з таким завданням, дитині треба впізнати листочок за його силуетом.
Закрутки на зиму: сортуємо овочі і ягоди за категоріями. Завдання спрямоване на формування вміння зіставляти об’єкти (овочі і ягоди) з їхніми силуетами. На сторінці зображено дві банки із закрутками на зиму – овочевим салатом і компотом. Окремо намальовано фрукти, овочі та ягоди. Дитині пропонується вирізати малюнки й розкласти їх по банках, орієнтуючись на силуети.
Знайди тінь комахи: дидактичне завдання для дошкільнят. Це тематичне завдання для дітей 3–5 років, спрямоване на розвиток уваги, зорового сприйняття, образного й логічного мислення та уяви. На аркуші подано одинадцять зображень комах та їхніх тіней. Дитині пропонується знайти відповідну тінь і з’єднати її з картинкою.
«Силуети»: з’єднуємо однакові тіні. Цей комплект тематичних завдань сприятиме розвитку спостережливості дитини, допомагатиме їй учитись звертати увагу на дрібні деталі зображень, порівнювати їх між собою та робити висновки, тренувати логічне й просторове мислення. У кожному завданні треба уважно розглянути силуети зображень, розміщених ліворуч, і з’єднати їх лініями з такими ж силуетами, зображеними праворуч.