Згідно із дослідженням Promodo
Дослідження української агенції діджитал-маркетингу Promodo було проведене на основі 341 000 запитів у різних галузях електронної комерції. (через Forbes), пошукові запити українською в Google у галузі електронної комерції зросли у 2024 році на 5%, тоді як у 2025-му — прогнозують зростання до 36,6%.
Якщо поглянути на окремі категорії, то до прикладу, частка запитів українською у категорії «Електроніка» у 2024 році становила 21,3% (на 4,4% більше, ніж торік) — проти 78,7% російською мовою. Пошук за запитом «безпровідні навушники» зріс на 3% (22 800 запитів за рік), тоді як «беспроводные наушники» шукали на 18% рідше відносно минулого року (22 200 запитів).
Найкращі показники продемонструвала категорія «Дитячі товари» — зі зростанням частки запитів українською з 47,8% до 50,6%. Запит «іграшки» використовували 40 500 разів — стільки ж як і російський «игрушки». Так само високі показники мала категорія «Зоотовари» — 41% пошуків українською, а запит «Корм для котів» зріс на 49%, тоді як варіант російською мовою шукають удвічі рідше (6600 запитів).
У категорії «Алкоголь» частка запитів українською зросла до 21, 4% (+3,5), а частка комерційних запитів українською у категорії «Косметика» досягла третини. Розділ «Медицина» мав 30% пошуків українською, тоді як запит «амізон ціни» отримав зростання на 179%. У категорії «Спорт» частка пошуку товарів українською мовою склала 43%.