У Вінниці оновили спосіб надання адмінпослуг онлайн

У Вінниці оновили спосіб надання адмінпослуг онлайн

У Вінниці з початком року оновили спосіб отримання адміністративних послуг онлайн. Можливість стосується швидких, нескладних послуг, які можуть бути надані без відвідування ЦНАП, наприклад, замовлення довідок, копій рішень виконавчого комітету міської ради та інші. Загалом мова йде про 60 різних послуг.

Про це повідомили у Вінницькій міській раді.

Якщо раніше для отримання послуги онлайн потрібно було реєструватися в персональному кабінеті користувача на сайті міської ради, тепер достатньо мати електронний цифровий підпис та електронну скриньку.

Як отримати послугу онлайн:

• Завантажте електронний бланк заяви для отримання послуги на сайті;
• Подбайте про свою електронну ідентифікацію – цифровий підпис (допоможе у цьому https://diia.gov.ua/faq/2);
• Підпишіть свою заяву цифровим підписом (“Дія”: https://ca.diia.gov.ua/sign);
• Надішліть свою підписану заяву на електронну скриньку: [email protected], долучивши скановані копії документів у форматі PDF.
• Отримайте результат послуги на свою електронну та звичайну пошту.

Повний перелік онлайн-послуг ЦНАП можна дізнатися за посиланням: https://www.vmr.gov.ua/onlain-posluhy-tsnap.

Новини України