У Чернівцях мають намір утворити відділ із питань запобігання та виявлення корупції Чернівецької міської ради.
Відповідний проєкт рішення опублікований на сайті міськради, його мають розглянути на черговому сесійному засіданні, пише molbuk.ua
Відділ, за погодження депутатами міськради проєкту рішення, планують утворити із 1 серпня. Також мають затвердити його положення. Організацією виконання рішення займеться міський голова Роман Клічук.
У положенні про відділ ідеться, що він є самостійним та функціонально незалежним із метою організації та здійснення заходів із запобігання та виявлення корупції, передбачених Законом України «Про запобігання корупції».
Відділ підзвітний та підконтрольний Чернівецькій міській раді, підпорядкований Чернівецькому міському голові. Втручання у його діяльність забороняється.
Працівникам відділу забороняється розголошувати інформацію з обмеженим доступом, отриману у зв’язку з виконанням службових обов’язків, крім випадків, установлених законом.
Працівники призначаються на посаду Чернівецьким міським головою на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством, мають посадові повноваження щодо здійснення організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій і отримують заробітну плату за рахунок коштів бюджету Чернівецької міської територіальної громади.
Основні завдання:
— організація роботи з оцінки корупційних ризиків у діяльності виконавчих органів міської ради, інших підрозділів, утворених міською радою, внесення відповідних пропозицій міському голові;
— інформування міського голови та НАЗК про виявлення конфлікту інтересів у діяльності виконавчих органів міськради;
— перевірка факту подання декларацій посадовими та службовими особами міськради, повідомлення НАЗК про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій;
— контроль за дотриманням антикорупційного законодавства у міськраді, підприємствах, установах та закладах комунальної власності Чернівецької громади;
— організація спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, а також посад з підвищеним корупційним ризиком.
Відділ очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади Чернівецьким міським головою на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством. Начальник Відділу підзвітний і підконтрольний Чернівецькому міському голові.
Начальник відділу повинен знати: Конституцію України, закони України, інші підзаконні нормативно-правові акти, що стосуються діяльності відділу та питань служби в органах місцевого самоврядування, державну мову.
Кваліфікаційні вимоги до претендентів на посаду начальника відділу: вища юридична та/або економічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою.
Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.
Відділ утримується за рахунок коштів бюджету Чернівецької міської територіальної громади.