За минулі 12 місяців на українських онлайн-майданчиках для розміщення оголошень про продаж автотранспорту було розміщено 2,7 млн пропозицій про продаж вживаних легкових авто.
Про це свідчать дані Інституту досліджень авторинку.
У сегменті електромобілів тривале зниження середньої ціни змінилося на помітне зростання — до $15400, тобто плюс $500 відносно вересня.
За словами експертів, це може бути свідченням збереження високого рівня інтересу покупців до авто групи BEV, чому сприяє подорожчання пропан-бутану, стабільно високі ціни на бензин й дизпальне, а також відсутність погодинних графіків відключень електроенергії.
Потенційна фінансова вартість усіх авто, що пропонувалися (або пропонуються) до продажу за минулі 12 місяців, дещо зменшилася, й склала $23,7 мільярда (проти $24,3 млрд).
«В середньому українці щомісяця пропонують до продажу в інтернеті вживаних легковиків на $1,7 мільярда», – підсумували експерти.