Щодня на лінії виходить 115 одиниць, тому роботи у працівників тролейбусного депо завжди чимало. Вони дбають, щоб на маршрутах працювали відремонтовані та перевірені машини, адже це гарантія безпеки та комфорту для всіх пасажирів.
Про роботу тролейбусників повідомили у Вінницькій міській раді.
На території депо є два основні цехи: технічного обслуговування і цех планових ремонтів. Є ще три додаткові: агрегатний, електричний, токарний та ремонтно-заготівельний.
Майстри депо проводять три види технічного обслуговування. Щоденно, перш ніж випустити тролейбуси за їхніми маршрутами, фахівці перевіряють гальма, систему керування, а також зовнішнє та внутрішнє освітлення. Раз на тиждень перевіряємо регулювання дверей, світлових приладів, систем управління або ж за скаргами водіїв.
Також після 20 тисяч кілометрів пробігу проводять ревізійний ремонт або заміну деталей за необхідності.
У цеху планових ремонтів – роботи найбільше. Саме тут працівники транспортної компанії збирають низькопідлогові з автономним ходом тролейбуси VinLine, які з 2019 року стали транспортною родзинкою нашої громади.
Титанічну працю вкладають ці ж фахівці в те, щоб підтримувати в робочому стані найстарші тролейбуси. Дбайливого догляду команди робітників депо вимагають ЗІУ-9, яким понад 30 років. Також тут продовжують життя і «Богданам».
Перш ніж випустити тролейбус на маршрут, його обкатують на лінії: в роботі перевіряють всі системи.
На капітально-відновлювальні роботи однієї машини майстри витрачають майже місяць. Це продовжує термін експлуатації тролейбуса на 5 років.