Автоматизація відкатних воріт вже не є чимось незвичайним, адже багато хто, встановлюючи відкатні ворота, рано чи пізно оснащують їх комплектом автоматики.
Безумовно, автоматизовані ворота — це комфортно, зручно, гарно, сучасно, безпечно. Кожен знайде багато плюсів саме для себе, обираючи автоматику для відкатних воріт — Ви отримаєте багато переваг!
Встановлення автоматики — справа не з найпростіших, але ми всіляко допомагаємо інформаційно, щоб кожен міг встановити автоматику сам. Звісно, це вибір кожного — економія коштів чи часу. Але, як при самостійному монтажі необхідно серйозно підійти до цього питання, так і при виборі кваліфікованого майстра, який буде встановлювати автоматику.
Етапи встановлення комплекту автоматики для відкатних воріт
Якщо Ви вирішите самостійно встановлювати автоматику, звичайно спочатку необхідно розібратися в цьому питанні. Наша компанія всіляко сприяє самостійному встановленню та інформаційно підтримує своїх клієнтів, менеджери та спеціалісти з сервісного центру нададуть консультацію та відповіді на питання, які виникають під час монтажу автоматики. Також, ми надаємо інструкції і відео з покроковим встановленням комплекту.
Отже, давайте розберемось в основних етапах монтажу автоматики.
Підготовка мотору
Підготовлюємо монтажну основу для легкого заведення дротів надалі. Двигун кріпимо до монтажної основи.
Збірка зубчастої рейки
До зубчастої рейки прикручуємо бобишки — стороною з меншим діаметром до рейки. Інший край бобишки, який має більший діаметр і виступ, буде приварюватись до воріт в одному з наступних етапів.
Визначаємо місце розміщення автоматики
Місце, де будете монтувати привід, має знаходитись близько до дротів, та водночас з урахуванням можливості приварювання монтажної основи. Краще за все, одразу про це попіклуватись.
Заведення дротів та виставлення положення двигуна
На першому етапі ми підготували отвір в монтажній основі, заводимо через нього дроти. Положення мотору виставляємо за допомогою зубчастої рейки, яка має бути посередині шестерні, а між воротами та автоматикою має бути невеликий зазор. Кріплення двигуну можна здійснювати за допомогою трубок, які варто приварити до монтажної основи.
Монтаж зубчастої рейки
Перед встановленням зубчастої рейки, ворота закривають, розблоковуючи привід ключем розблокування.
Перша рейка встановлюється на шестерню двигуна таким чином, щоб в сторону хвостовика лишився виступ у 30-50 см, а між рейкою і шестернею має бути зазор 1-2 мм. Коли рейка виставлена в таке положення, “прихватуємо” сваркою бобишки до нижнього краю труби, але не приварюємо сильно, аби була можливість виправити положення, у разі, якщо щось зроблено не правильно.
Всі інші рейки виставляємо дотримуючись кроку зуба. Зазор між шестернею і рейкою по всій довжині має бути однаковим.
Перевірка ходу стулки та обробка швів
Залишився завершальний етап монтажу автоматики. Обов’язково необхідно перевірити стулку на плавність ходу. Якщо все гарно і плавно працює, можна приварювати бобишки вже суцільними швами. Для того, щоб ворота не псувались та іржавіли, зварювальні шви необхідно зачистити, погрунтувати і пофарбувати.
Можна вважати, що встановлення автоматики завершення. Залишається підключити та налаштувати автоматику. В цьому допоможуть інструкції по підключенню, які для кожної моделі можуть трохи відрізнятися.
У разі, якщо виникли питання по встановленню чи підключенню автоматики — телефонуйте і наші спеціалісти допоможуть!