Цьогоріч зросла частка шестикласників, які виконали тести на достатньому рівні
Шестикласники продемонстрували незначне покращення знань
Учні 6-х класів продемонстрували незначне покращення в результатах навчання з математики і з української мови.
Такими є висновки загальнодержавного моніторингу якості освіти у школах в умовах воєнного стану, яке проведене Державною службою якості освіти у травні 2024 року.
Дослідження було проведено методом тестування учнів 6-х класів.
За словами голови ДСЯО Руслана Гурака, моніторинг мав за мету відстежити ймовірні зміни в результатах навчання українського учнівства.
«З’ясувалося, що тести виконані майже так само, як минулоріч, – на «середньому» рівні. Хоча є деякі тенденції й до зростання», – зауважив Гурак.
Він повідомив, що цьогоріч зросла частка шестикласників, які виконали тести на достатньому рівні (супроти середнього).
«Імовірно, одна з причин цього – очне навчання (частка дистанційного формату зменшилася з 39% до 24% відносно попереднього навчального року)», – припустив Гурак.
На думку голови ДСЯО, зміни у форматі навчання – повернення до очного навчання – позитивно вплинули на результати.
При цьому учні й учениці, які продовжували навчатися дистанційно чи в змішаному форматі, продемонстрували зниження показників.