Усі громадяни України, а також людини без громадянства потребують набуття місця реєстрації. Ця норма діючого законодавства передбачена не тільки для людей, які народилися в Україні, а й для тих, хто є іноземцем та ще не має паспорта.
Тож, особи іноземці в даному випадку не будуть відрізнятися від громадян і мають обов’язок протягом 30 календарних днів засвідчити своє місце проживання та реєстрації у відповідних органах.
У зв’язку із тим, що така процедура передбачає надання визначеного переліку документів та потребує особистої присутності як особи, яка планує набути прописки, так і власника житла, дуже часто люди обирають замість самостійного звернення до установ допомогу фахівців, які можуть швидко допомогти зібрати потрібний пакет документів та надати його у контролюючі органи.
Така фахова допомога завжди буде гарантувати перевагу перед самостійною подачею, оскільки людині не потрібно буде розбиратися в тонкощах надання документів в залежності від свого статусу та статуса житла, до якого вона планує прописатися.
Фахівці https://kievdoc.site/ точно знають, як саме діяти у випадку, якщо мова йде про необхідність реєстрації місця проживання особи іноземця, тому ви можете проконсультуватися, записатися на прийом до спеціаліста за телефонами наведеними на сайті.
Особливості прописки наземних студентів робітників та інших громадян
Так як у випадку з реєстрацією дітей і дорослих осіб громадян України, у випадку, якщо необхідно отримати документи про місце реєстрації особи іноземця, потрібно звернутися до Центра надання адміністративних послуг. У випадку, якщо особа не може бути особисто присутньою, потрібно нотаріально надати йому довіреність, яка буде підтверджувати право його представництва у контролюючих органах. Серед переліку документів, які буде потрібно надати до ЦНАПУ є:
- Документ, що підтверджує особу заявника — це може бути постійний документ на проживання або тимчасова посвідка.
- Заяви.
- Договір оренди або свідоцтво про право власності чи будь-який інший документ, який підтверджує можливість людини прописатися у відповідному об’єкті нерухомості.
- Квитанції, які підтверджують сплату адміністративного збору.
Процедура реєстрації в принципі передбачає достатньо нескладний процес, але обов’язково потребує правильного та повного подання всіх потрібних документів. Дещо буде змінюватися у переліку документів у випадку, якщо об’єктом нерухомості є новобудова або об’єкт нерухомості на авторинку вторинному ринку.
Власне, саме через це може виникнути необхідність отримати компетентну фахову консультацію юриста.
Куди звертатися за допомогою, якщо необхідно прописати іноземця в Києві?
Якщо ви є студентом або іноземним робітником, який планує прописатися в Києві, вам буде доречною допомога фахівців, які багато років надають професійні послуги з реєстрації місця проживання осіб та точно знають, який порядок діє на поточний момент та які саме документ будуть потрібні вам для завершення такої процедури.
Компанія https://kievdoc.site/ як перевірений фахівець в галузі юриспруденції допомагає людям завершити процедуру реєстрації протягом однієї доби, незалежно від того, яка саме категорія у людини, що звернулася та яка категорія у об’єкта нерухомості, до якого планується реєстрація.
Тепер для того, щоб завершити процедуру прописки не потрібно чекати тижнями або довго збирати документи, фахівці допоможуть вам вирішити всі ці питання прописки протягом однієї доби.