Сучасні магазини часто мають справу із продажами в кредит. Оплату частинами оформлюють на дорогі товари (наприклад, гаджети, побутову техніку, меблі, деякі автомобільні запчастини тощо).
Важливою складовою діяльності компанії, що здійснює продажі в кредит, є контроль боргів покупців. Якщо внесення ними коштів ніяк не відстежувати, можна зіткнутися з великими фінансовими втратами – їх доведеться покривати з бюджету підприємства.
Автоматизація контролю заборгованості як необхідність
Записувати ці дані в зошиті або в електронних таблицях незручно, адже в такому форматі інформацію можна загубити чи вказати неточно. Щоб контролювати борги, потрібно робити запит до відповідальних осіб на отримання файлу, чекати та переглядати його. Немає можливості відстежувати інформацію в реальному часі, що важливо для контролю.
Магазинам, що працюють на умовах відтермінування оплати, дуже необхідна програма для обліку. Навіть у тому разі, якщо покупців небагато, інформація про дебіторську заборгованість для них завжди актуальна. Спеціальний сервіс у хмарі допоможе у відносинах зі споживачами:
- дає можливість зрозуміти, настільки відповідальним є той чи інший покупець;
- дозволяє швидко повідомляти працівникам про зміну домовленостей;
- має весь необхідний функціонал для швидкого формування звітності без помилок;
- допомагає планувати закупівлі та інші витрати відповідно до дат надходження коштів для погашення боргів.
Всі необхідні можливості для контролю бізнесу реалізовані в програмі USAP.ONLINE. Це потужна платформа, яку не треба встановлювати на робочий комп’ютер чи налаштовувати. Її впровадження дозволить зменшити кількість ручної роботи, внаслідок чого працівники зможуть зосередитися на виконанні інших задач.
Функціонал програми для контролю заборгованості
Відстеження боргів – це не тільки можливість уникнути фінансових проблем, а й регулювання відносин із клієнтами. Наприклад, у програмі можна встановлювати ліміти на борги, налаштовувати їх за конкретним терміном чи сумою для компанії або окремого покупця.
Борг одного клієнта зручно розділити на декілька категорій залежно від умов. Для відображення цієї інформації використовують довідник контрагентів. У програмі показуються наступні дані:
- валюта розрахунків;
- юридична особа чи назва підприємства;
- сума боргу;
- тип укладеного контракту;
- кількість днів – для налаштованого ліміту.
Відповідні відомості може бачити не тільки керівник, а й інші працівники, адже для них легко налаштувати ролі для доступу. Програма в хмарі відкривається з будь-якого пристрою, це може бути смартфон або планшет. У ній видно детальну інформацію про борг, розрахунок відповідних документів відбувається автоматично. Дані завжди актуальні та відповідають дійсності. Переглядати борги можна за часом, тобто станом на певну кількість днів.
Програма для контролю заборгованості USAP.ONLINE – оптимальне рішення, яке допоможе регулювати відносини з покупцями й контролювати фінансовий стан.