Реклама ШІ-агентів у Сан-Франциско / Artisan
ШІ-стартап із Сан-Франциско вирішив «потролити» людей і запустити рекламу із закликом не наймати живу робочу силу, а натомість скористатись технологіями штучного інтелекту.
Мова йде про компанію Artisan, підтримувану Y-Combinator, яка продає програмне забезпечення для обслуговування клієнтів і продажів. Свій продукт вона просуває як «ШІ-працівників» і нещодавно вирішила прорекламувати його із гаслом «Припиніть наймати людей».
Рекламний щит Artisan
Додатково на рекламних щитах розмістили повідомлення, в яких називають переваги технології у порівнянні зі звичайними людьми — такі, як «ШІ-працівники не скаржаться на баланс між роботою та особистим життям».
В мережі ідею Artisan розкритикували, і доволі різко. Однак гендиректор стартапу Джаспар Кармайкл-Джек захищає меседж кампанії, пояснюючи, що він «антиутопічний, як власне і ШІ».
«Нам хотілося створити щось, що привертало б увагу — і це не можливо зробити з нудними повідомленнями», — додав Кармайкл-Джек.
Основний продукт Artisan — це «агент з продажу» на ім’я Ava, який нібито автоматизує роботу з пошуку та обміну повідомленнями із потенційними клієнтами. Компанія стверджує, що він працює без участі людини, а його «зарплатня» на 96% менше, ніж оплата, якої потребував би «живий» фахівець.