«Пацієнти повинні скаржитись, якщо їм надають послуги медичні не якісно», – голова НСЗУ Наталя Гусак

«Пацієнти повинні скаржитись, якщо їм надають послуги медичні не якісно», – голова НСЗУ Наталя Гусак

«Пацієнти повинні скаржитись, якщо їм надають послуги медичні не якісно», – голова НСЗУ Наталя Гусак

«Пацієнти повинні скаржитись, якщо їм надають послуги медичні не якісно», – голова НСЗУ Наталя Гусак

«Пацієнти повинні скаржитись, якщо їм надають послуги медичні не якісно», – голова НСЗУ Наталя Гусак

«Пацієнти повинні скаржитись, якщо їм надають послуги медичні не якісно», – голова НСЗУ Наталя Гусак

«Пацієнти повинні скаржитись, якщо їм надають послуги медичні не якісно», – голова НСЗУ Наталя Гусак

«Пацієнти повинні скаржитись, якщо їм надають послуги медичні не якісно», – голова НСЗУ Наталя Гусак

«Пацієнти повинні скаржитись, якщо їм надають послуги медичні не якісно», – голова НСЗУ Наталя Гусак

«Пацієнти повинні скаржитись, якщо їм надають послуги медичні не якісно», – голова НСЗУ Наталя Гусак

«Пацієнти повинні скаржитись, якщо їм надають послуги медичні не якісно», – голова НСЗУ Наталя Гусак

«Пацієнти повинні скаржитись, якщо їм надають послуги медичні не якісно», – голова НСЗУ Наталя Гусак

До Вінниці з робочим візитом приїздила голова НСЗУ Наталя Гусак. Вона розповіла про моніторинг роботи закладів охорони здоров’я у нашому регіоні. Національна служба здоров’я України планово перевіряла дві лікарні – Немирівську і Барську, але були також автоматичні та позапланові моніторинги. За результатами перевірки НСЗУ припиняє фінансування за пакетом «медична допомога при гострому мозковому інсульті» Немирівській міській лікарні.

«Керівник закладу має взяти на себе відповідальність та виправити усі недоліки. Ми встановили невідповідність по обладнанню, невиконання стандартів обслуговування. Наприклад, встановлено, що людині не надається реабілітація в гострому періоді, – зауважила Натяла Гусак. – Моніторинг – це не каральна функція, а свого роду профілактика. Якщо ми Немирівську лікарню позбавимо договору по інсульту, то їм не стане краще. Але якщо вони не будуть виправляти свої помилки, то ми точно будемо розуміти, як ми повинні діяти у таких випадках. Шукатимемо інші шляхи, щоб людина могла отримувати якісні послуги.

Наталія Гусак наголошує, що медзаклад, підписуючи договір з НСЗУ, зобов’язуєтеся в межах пакету забезпечувати пацієнтів необхідними ліками та медичними виробами. Лікарі не мають права обманювати, що медикаменти є лише на два дні: держава фінансує весь період лікування, а за потреби – і реабілітації.

«Пацієнти повинні скаржитись, якщо їм надають послуги медичні не якісно», – голова НСЗУ Наталя Гусак

«Пацієнти повинні скаржитись, якщо їм надають послуги медичні не якісно», – голова НСЗУ Наталя Гусак

«Пацієнти повинні скаржитись, якщо їм надають послуги медичні не якісно», – голова НСЗУ Наталя Гусак

«Пацієнти повинні скаржитись, якщо їм надають неякісні медичні послуги. Або заповнити форму на сайні НСЗУ у розділі «Громадянам» чи подзвонити на гарячу лінію по номеру 16-77», – додала Наталя Гусак.

Найвищі показники застосування тромболітиків у таких лікарнях:

  • Немирівська міська лікарня – 29% у 2024 році (у 2023 році було тільки 4%);
  • Вінницька міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги – 21 % у 2024 році (у 2023 році – 15%);
  • Жмеринська центральна районна лікарня – 20% у 2024 році (у 2023 році -11%);
  • Вінницька міська клінічна лікарня Nº1 – 16% у 2024 році (у 2023 році – 11%);
  • Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. акад. О. 1. Ющенка – 15% у 2024 році (у 2023 році – 14%);
  • Ямпільська територіальна лікарня – 14% у 2024 році (у 2023 році – 11%).
Новини України