Оприлюднили цифри маркетингового дослідження туристичної привабливості Вінниці

Оприлюднили цифри маркетингового дослідження туристичної привабливості Вінниці

Рівень задоволеності туристів зріс. У Вінниці оприлюднили результати маркетингового дослідження туристичної привабливості міста.

Про це повідомили в Департаменті маркетингу та туризму ВМР.

У Вінниці 9 жовтня відбулося засідання Туристичної ради при вінницькому міському голові. На ньому презентували результати маркетингового дослідження туристичної привабливості Вінниці, проведеного з ініціативи департаменту маркетингу міста та туризму влітку цього року.

Згідно з його результатами, індекс лояльності туристів до Вінниці (NPS) становить 67 балів (по шкалі від -100 до 100), індекс туристичної привабливості 3,89 балів (з п’яти можливих), а найбільш стійкі асоціації з Вінницею – це фонтани, фабрика Roshen, комфорт, вежа Артинова, музей Пирогова та парки.

Директор департаменту маркетингу міста і туризму Олександр Вешелені наголосив, що йдеться про маркетингове, а не соціологічне дослідження. Це означає, що воно дає уявлення про контингент літнього сезону 2024 року, і що дуже важливо – це перший зріз часів після повномасштабного вторгнення.

Переважна більшість респондентів (72,6%) готові рекомендувати Вінницю для відвідувань.

«Туристи більше почали подорожувати самостійно або з друзями, і менше парою чи з дітьми. З важливого – досить суттєво виросли показники “бажання повернутися до Вінниці” і “бажання рекомендувати Вінницю” (на 9% і 14% відповідно, у порівнянні з 2021 роком). І це заслуга безпосередньо тих, хто працює з туристами. Також на 10 пунктів виріс відсоток задоволеності приїздом у Вінницю (це емоційна складова). Що ж стосується індексу туристичної привабливості (на основі оцінки близько 15 різних сфер, з якими стикається турист), то ми бачимо 3,89 балів за 5-бальною шкалою – це нижче тієї твердої “четвірки”, яку ми мали раніше. Така тенденція пов’язана з реаліями воєнного часу, а відтак браком інвестицій у розвиток галузі. Щось не функціонує або застаріле – людям вже менше подобається цей аспект. Тож мусимо надалі більше докласти зусиль, аби поліпшити враження про Вінницю», – підсумував Олександр Вешелені.

Аудиторія дослідження: відвідувачі міста, які перебували у Вінниці щонайменше чотири години. Наповнення вибірки здійснювалось методом відбору типових представників.

Допустима похибка вибірки не перевищує 4,9%. Процес збору даних побудований таким чином, аби охопити як вихідні, так і будні (співвідношення 87% до 13%, відповідно).

Маркетингове дослідження проводили методом інтерв’ю з туристами віч-на-віч протягом червня-серпня 2024 року. Опитування проводили студенти Донецького національного університету імені Василя Стуса, Вінницького торговельно-економічного інституту Державного торговельно-економічного університету, Вінницького національного технічного університету та Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського.

Загалом протягом літа опитано 400 гостей міста віком від 18 років. Більшість відвідувачів (50%) були з Вінницької області, 48,5% – з інших областей України, а кількість іноземних туристів становила 1,5%.

ТОП регіонів, звідки найбільше приїжджають туристи:

– Київ і Київська область (по 6%),
– Житомирська область (4%),
– Донецька область (3,5%),
– Хмельницька і Харківська області (по 3%),
– Івано-Франківська область (2,5%),
– Черкаська, Кіровоградська, Одеська, Дніпропетровська і Запорізька області (по 2%).

Детальніше ознайомитися з презентацією дослідження можна за посиланням: https://drive.google.com/…/1Un1C18J1GlkOguMtQNzXnk…/view

Повний звіт буде розміщений до кінця жовтня на офіційній сторінці департаменту маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради.

Оприлюднили цифри маркетингового дослідження туристичної привабливості Вінниці

Оприлюднили цифри маркетингового дослідження туристичної привабливості Вінниці

Оприлюднили цифри маркетингового дослідження туристичної привабливості Вінниці

Оприлюднили цифри маркетингового дослідження туристичної привабливості Вінниці

Оприлюднили цифри маркетингового дослідження туристичної привабливості Вінниці

Оприлюднили цифри маркетингового дослідження туристичної привабливості Вінниці

Оприлюднили цифри маркетингового дослідження туристичної привабливості Вінниці

Оприлюднили цифри маркетингового дослідження туристичної привабливості Вінниці

Новини України