Site icon Новини України

Окремі полтавські перевізники продовжують саботувати роботу валідаторів: витягають батарейки та не купують папір

Окремі полтавські перевізники продовжують саботувати роботу валідаторів: витягають батарейки та не купують папір

Захований валідатор | Фото: Сіки рємя Полтава

З 15 вересня всьому громадському транспорту Полтави заборонено виїжджати на маршрути без увімкненого валідатора. Минуло два тижні з моменту введення цієї заборони, але ситуація не така ідеальна, як це планувалося

Наприклад, полтавець Дмитро розповів, що в день їхав у трьох маршрутках. У двох із них валідатори взагалі були вимкнені. У третій маршрутці він приклав свій iPhone, смартфон показав, що оплата пройшла, але валідатор не відреагував. Тільки з п’ятої спроби оплата все ж таки пройшла. І такі історії, які збирають журналісти, не є унікальними.

Сергій Веренкіотов, співвласник компанії «Фарго Сістемс», яка запроваджує систему е-квитка у транспорті, розповів, як перевізники дотримуються вимог.

— Загалом переважна більшість водіїв маршруток дотримується правил. Більш ґрунтовний аналіз можна буде провести після місяця з моменту заборони. Але трапляються і ті, хто шкодить. Наприклад, вони кажуть, що у них закінчився папір для друкування провалідованого квитка, хоча саме перевізники повинні це контролювати. Або заявляють, що валідатор не працює через розряджену батарейку. Приїжджаємо на виклик, перевіряємо — виявляється, батарейка вставлена неправильно.

Найпроблемніший район — Сади, звідки надходить найбільше скарг на непрацюючі валідатори. Наш бухгалтер сіла там на маршрутку і розрахувалася транспортною карткою. Водій побачив, що зняло 9 грн, порахував, що 7% він має віддати за валідацію, тому почав лаятися на жінку.

Найбільше саботують дрібні перевізники, які самі керують транспортом. Якщо всі поїздки будуть валідовані, стане видно їхній реальний прибуток, і вони втратять право на спрощену систему оподаткування, тому змушені будуть платити більше податків.

Ми вже закупили стаціонарні валідатори, але поки що не плануємо встановлювати їх у маршрутках, оскільки це незручно, та й є побоювання, що їх зламають. Однак у тролейбусах будемо встановлювати по два стаціонарні валідатори, — розповів Сергій Веренкіотов.

Про виявлені випадки відмови водія або кондуктора надати пасажиру можливість оплатити проїзд безготівковим способом (електронним квитком, банківською карткою або пристроєм з технологією NFC) пасажири можуть повідомити до відділу з питань транспортних перевезень та зв’язку за телефоном (0532) 57-31-30 або до ТОВ «Фарго Сістемс» за телефоном (050) 555-27-77.

Микола ЛИСОГОР, «Полтавщина»

Exit mobile version