Виплата у «конвертах» автоматично означає існування в мережі механізму з вилучення готівки з усіма наслідками, шо випливають, сказав експерт.
«Мотто» та «Прайм», які повʼязують із групою «Паралель», «очолили» антирейтинг мереж АЗС з Топ-10, які платять найнижчі зарплати. Також до нього увійшла «БРСМ-Нафта». Про це написав у своєму матеріалі для «Дзеркала тижня» експерт ринку пального, директор Консалтингової компанії «А-95» Сергій Куюн.
«БРСМ, що об’єднує понад 4400 працівників із середньо зарплатою… 9500 грн на місяць (це 7800 грн на руки). Це БРСМ нещодавно офіційно підтвердила публікацією у ЗМІ «податкового» звіту. Примітно, що за рік середній рівень офіційної зарплати по групі БРСМ навіть знизився на 8%. У тому ж звіті БРСМ підтвердила мінімальну сплату й решти податків порівняно з колегами по ринку», – повідомив Куюн.
За його словами, до цього антирейтингу традиційно увійшла і мережа МОТТО з показником 7529 грн/міс. «Нещодавно отримала підтвердження інформація про поглинання МОТТО мережею «Паралель». Остання, до речі, теж зірок з неба не хапає, бо має не набагато більший «зарплатний» показник — 10 602 грн/міс. До цієї ж групи відносять й абсолютного антилідера — вже згадану мережу «Прайм». Вкупі таке об’єднання створює на ринку не тільки потужного гравця із понад 120 АЗС, а й паралельно величезного неплатника податків», – наголосив експерт.
Загалом, за даними Куюна, мережі АЗС з ТОП-5 рейтингу платників платять у середньому своїм працівникам 23 437 грн на місяць. Якби інші мережі платили офіційні зарплати на цьому ж рівні, бюджет додатково отримував би 5 млрд грн зарплатних податків на рік.
«Рівень офіційних окладів — це козирна карта, яку нема чим бити. Виплата у «конвертах» автоматично означає існування в мережі механізму з вилучення готівки з усіма наслідками, шо випливають. І для податківців це має бути найкращим вказівником на схематоз і потенційно «рибні» місця», – підсумував експерт ринку пального.
Як повідомлялось, раніше лабораторні дослідження виявили у зразках бензину з «БРСМ-Нафта» та МOTTO вміст спирту 25-35%, що вбиває двигун. У «комплекті» йшли перевищення показників сірки, бензолу й підвищений вміст кисню (перша ознака додавання великих обсягів спирту).