У позові, поданому британською організацією з захисту споживачів, стверджується, що Apple порушила антимонопольне законодавство, тим що фактично «змусила» 40 млн клієнтів використовувати її хмарну службу iCloud.
Зазначається, що Apple надала iCloud преференційний режим з завищеною платою, ускладнюючи використання альтернативних постачальників.
«Ми вважаємо, що Apple заборгувала клієнтам майже 3 мільярди фунтів стерлінгів ($3,75 млрд) через те, що нав’язує клієнтам свої послуги iCloud і відсікає конкуренцію з боку інших служб», — йдеться у повідомленні організації.
Apple не дозволяє користувачам створювати резервні копії своїх даних через сторонніх постачальників сховищ. Нині власники пристроїв компанії отримують 5 ГБ пам’яті iCloud безплатно (причому обсяг цей не змінювався з 2011 року), тоді як за решту доведеться заплатити: 50 ГБ, до прикладу, обійдуться у $0,99/місяць.
З аналогічним судовим позовом Apple стикається у США зі сторони Мін’юсту. У серпні компанія попросила федерального суддю відхилити справу та назвала iPhone «одним із найбільш інноваційних і зручних для споживачів продуктів, які коли-небудь створювалися».
«Нашим користувачам не потрібно використовувати iCloud, і багато хто покладається на широкий спектр сторонніх альтернатив для зберігання даних», — йдеться в заяві Apple. «Ми відкидаємо будь-які припущення про те, що наша практика iCloud є антиконкурентною, і в іншому випадку будемо рішуче захищатися від будь-яких судових претензій».