Користувачі скаржаться на сповільнення iPhone з iOS 18 — компанія отримала офіційний запит від держави та має відповісти

Користувачі скаржаться на сповільнення iPhone з iOS 18 — компанія отримала офіційний запит від держави та має відповісти

Apple отримала повідомлення від Центрального управління захисту прав споживачів Індії (CCPA) через скарги користувачів на продуктивність iPhone після оновлення iOS 18.

Офіційне повідомлення було видано після того, як індійський Департамент у справах споживачів отримав скарги на Національну лінію допомоги споживачам, як повідомляє в X міністр у справах споживачів Пралхад Джоші.

«Отримавши скарги на Національну лінію допомоги споживачам щодо проблем із продуктивністю iPhone після оновлення програмного забезпечення iOS 18+, департамент, розглянувши ці скарги, надіслав повідомлення до Apple через CCPA, вимагаючи відповіді з цього питання».

Скарги надходять під час експансії Apple на одному з найперспективніших ринків, де компанія нарощує свою роздрібну присутність та виробництво. Занепокоєння користувачів продуктивністю збігається з появою нової функції штучного інтелекту в iOS 18.

Функція ШІ, призначена для надання персоналізованих новин, була вимкнена в бета-оновленні минулого тижня після того, як журналісти повідомили про помилкові або оманливі сповіщення. Apple визнала проблему та тимчасово видалила цю функцію в бета-версії iOS 18.3.

СпецпроєктиЧи є користь від ноутбука з двома екранами та чи зручно за ним працювати? Розбираємося на прикладі ASUS Zenbook DUOТри ноутбуки, консоль на Steam OS і міні-ПК завширшки з долоню. 5 футуристичних гаджетів від Lenovo на CES, які хочеться купити просто зараз

Новини України