- У I кварталі 2025 року український стартап Slise стане частиною портфеля Web3 Media Ventures.
- Сторони досягли остаточної згоди щодо купівлі.
- Угода передбачає вихід співзасновників компанії, але команда продовжить роботу над продуктами.
Конгломерат Web3 Media Ventures досяг остаточної угоди про купівлю рекламного блокчейн-стартапу з українським корінням Slise. Про це повідомляє Forbes.
Проєкт Slise було засновано 2022 року Олексієм Сидоровим, Дмитром Радковським і Адітьєю Мехта (Aditya Mehta), які є випускниками акселератора Y Combinator.
Стартапу вдалося залучити $1,1 млн від українського фонду hi5 ventures та інших контрагентів, зазначили у виданні. Оцінки компанії не розкривали.
Студія Slise є розробником однойменної платформи з надання гіпертаргетованого рекламного контенту на підставі дій користувача в просторі Web3.
Аудиторія майданчика налічує понад 6 млн юзерів. Серед корпоративних клієнтів компанії вказані такі великі контрагенти, як PayPal, MetaMask, Revolut і OKX. Штат налічує 10 осіб.
За даними Forbes, угода про купівлю стартапу передбачає вихід співзасновників після завершення. Команда при цьому продовжить роботу над проєктом Dise.app.
«Ми досягли того, чого хотіли, зробили крок від нуля до одиниці та зараз бачимо більше потенціалу для зростання і масштабування компанії під керівництвом більшого стратега», — цитує видання слова Сидорова.
Сума угоди не розкривається. Передбачається, що інтеграція стартапу в портфель конгломерату завершиться в I кварталі 2025 року.
Нагадаємо, редакція Incrypted веде дайджест про інвестиційні раунди у сфері Web3 і ШІ. З останнім випуском можна ознайомитися за посиланням.