Як забезпечити безперервну роботу ветеринарного центру за допомогою однієї програми

Це поширена практика — ведення ветеринарного бізнесу, спираючись на функціональні можливості одного комплексного програмного забезпечення (ПЗ). Такі системи називаються CRM. Завдяки спеціалізованим функціям сервіси повноцінно охоплюють управління відносинами з клієнтами, від стадії першого контакту до післяпродажного обслуговування. CRM-системи прописуються під конкретний напрямок підприємницької діяльності, тому вони точно враховують усі потреби у зборі та аналізі даних. Така програма для ветеринарної клініки формує цілісний погляд на клієнтську базу, сприяючи кращому плануванню та розподілу ресурсів.

Як система управління ветеринарним центром стимулює бізнес до продуктивного розвитку?

CRM для ветеринарної медицини стає автоматичним інструментом для оптимізації всіх аспектів діяльності медичного закладу. ПЗ є основним помічником у створенні єдиної бази даних, якою користуються в реальному часі усі співробітники закладу, в плануванні графіка роботи клініки, а також в управлінні запасами лікарських препаратів та медичних матеріалів, в тому числі фізичних активів для продажу у ветеринарному магазині або аптеці. Автоматизація цих процесів не тільки покращує якість обслуговування клієнтів, але й сприяє ефективнішому використанню ресурсів клініки.

Програма для ветклініки на сайті https://enote.vet виступає яскравим прикладом такого рішення. Вона забезпечує зручну організацію та зберігання інформації про пацієнтів-тварин та їхніх власників в одній картці пацієнта, що містить повні ідентифікаційні дані, історію візитів, діагнози та підходи до лікування ветеринарів, результати аналізів і плани майбутньої терапії.

При цьому CRM повністю адаптована під ветеринарний бізнес, інтегрується з різними тематичними модулями діяльності, що дозволяє:

  • вести запис на прийом — система планування візитів з вибором часу у профільного лікаря та нагадуваннями, що мінімізує кількість невідвіданих прийомів;
  • автоматизувати формування повідомлень про майбутні вакцинації, які передаються потенційним клієнтам;
  • проводити аналіз даних взаємодій з клієнтами для підвищення ефективності роботи медичного закладу, планування маркетингової стратегії;
  • обробляти фінансову інформацію для створення звітів про прибутки та витрати, формувати бухгалтерські звіти;
  • інтегрувати торговельне обладнання: ваги, касові апарати, термінали розрахунку, під бухгалтерський облік;
  • контролювати права доступу кожної посадової особи саме до того сектору даних, що необхідний для виконання обов’язків.

Наскільки безпечна система автоматизації робочих процесів ветеринарної клініки?

Через те, що програма охоплює усю інформацію про ведення бізнесу, вона має гарантувати безпеку збереження та контролю доступу до даних. Тому більшість розробників радять використовувати версії, що встановлюються на віддалене хмарне сховище. Такий підхід уникає ризиків фізичної шкоди обладнання у власній серверній кімнаті. Натомість хмарна CRM-система для ветклінік додатково проводить резервне копіювання даних, і у випадку форс-мажорних обставин завжди є можливість звернутись до останньої збереженої версії. Працюючи з офіціальною версією ПЗ, користувач також отримує технічну підтримку від розробника та базові заходи безпеки проти кібератак.

Новини України