Для перевірки своєї черги ГПВ, а також виду обмежень електропостачання, уточнення інформації, слід увійти в обраний чат-бот у Telegram чи Viber за посиланням: Чат-бот в Telegram: https://t.me/zakarpatenergybot Чат-бот у Viber: https://chats.viber.com/zakarpatenergybot
На фото зображено, як виглядають стартові сторінки чат-бота в кожному з месенджерів. Ми рекомендуємо одразу натиснути на кнопку у правому нижньому кутку з написом «Як користуватись ботом?» і розпочати процедуру реєстрації в сервісі.
Для реєстрації в чат-боті вам потрібно ввести свій особовий рахунок (чи кілька особових рахунків, за якими ви хочете в майбутньому отримувати всі послуги). Для цього оберіть розділ «Мої особові рахунки», за ним — «Додати особовий рахунок», відтак оберіть спосіб, за яким ви хочете додати рахунок, це або «за номером лічильника», або «за ЕІС-кодом». Віднайдіть потрібну інформацію (номер лічильника — на корпусі лічильника під штрих-кодом, особовий рахунок — на квитанції чи договорі), і після завершення всіх дій ви зможете користуватись усіма послугами, в тому числі легко шукати вашу чергу відключень.
Більше про реєстрацію в чат-боті можна прочитати у статті: Чат-бот для передачі показників лічильника працює у Viber, Telegram Звертаємо увагу: достатньо один раз зареєструватись, і після цього щоразу, як ви входитимете до чат-боту, зможете одразу користуватись його сервісами.
У майбутньому, після реєстрації, вам достатньо буде натиснути на свій чи обраний особовий рахунок (ви навіть зможете назвати їх для легшої орієнтації, наприклад, «мій дім» чи «дім мами»), і ви одразу зможете бачити всі сервіси, як-от «Черга відключень», «Подати показник», «Планові вимкнення», «Повідомити про проблему», «Нема світла» (сервіс, що в реальному часі за вашою адресою показує причину відсутності світла») тощо.
На фото внизу показано приклад такого меню.
Коли ви натиснете на кнопку «Черга відключень», то одразу зможете побачити і свою чергу у графіках (ГПВ, ГАВ, СГАВ), а також переглянути графік на сьогодні чи завтра).
ПрАТ «Закарпаттяобленерго» пропонує споживачам реєструватись у чат-ботах й користуватись сучасними сервісами товариства в онлайн-режимі.
Тримаємось, боремось, переможемо!