Google відмовляється від політичної реклами в ЄС через невизначеність з новими правилами

Google відмовляється від політичної реклами в ЄС через невизначеність з новими правилами

Google припинить показ політичної реклами в Європейському Союзі. Це рішення стало відповіддю на нові правила, які незабаром набудуть чинності в ЄС.

Ці правила передбачають «суттєві нові операційні виклики та юридичні невизначеності для політичних рекламодавців та платформ». Компанія заявила, що Регламент щодо прозорості та таргетування політичної реклами має надто широке визначення політичної реклами, а технічні роз’яснення щодо політики можуть з’явитися лише ближче до жовтня 2025 року, коли ці правила почнуть діяти.

Окрім припинення показу політичної реклами до жовтня наступного року, Google також оголосила, що платна політична реклама буде заборонена на YouTube у межах ЄС. Компанія зазначила, що подібні регулювання вже змусили її припинити показ політичної реклами в Канаді, Франції та Бразилії.

Реклама та рекламні технології Google останніми роками перебувають під пильним наглядом європейських регуляторів. У 2019 році компанії вдалося уникнути штрафу за «зловживання» у рекламній діяльності, але минулого року її звинуватили у порушенні антимонопольного законодавства. Крім того, Google здійснила інші суперечливі дії в межах ЄС. Лише вчора компанія розпочала «невеликий, обмежений у часі тест», у рамках якого прибирає результати пошуку від новинних видавців ЄС у Google Search, Google News та стрічці Discover.

Новини України