Часто проблеми автомобіля з пробігом перетворюються на справжній головний біль для власника. Невизначеність у тому, де і коли може статися поломка, і скільки зрештою знадобиться часу та грошей на її усунення, може зробити ремонт невигідним.
У таких випадках продаж автомобіля є розумнішим варіантом. Портал ampercar.com виділив сім критичних несправностей, при яких позбавитися авто набагато вигідніше, ніж ремонтувати.
Існує думка, що ремонт автоматичної трансмісії – це цілком доступна процедура для власника автомобіля, що вимагає лише одноразового втручання, щоб усунути усі неполадки. Але реальність часто виявляється набагато суворішою.
Якщо йдеться про повноцінний ремонт АКПП із заміною запчастин, сума може підскочити до 100 000 гор. Враховуючи, що ціна самого автомобіля може складає близько 300 000 грн, вкладення в ремонт коробки можуть здатися непомірними.
Коли йдеться про капітальний ремонт двигуна, це може стати серйозним сигналом до переосмислення доцільності подальшого використання автомобіля. Ціна відновлення силового агрегату легко може злетіти до рівня, що наближається до половини вартості авто.
Не менш проблематична для старих автомобілів та наскрізна корозія кузова. Боротьба з іржею в умовах автосервісу найчастіше вимагає значних грошових вкладень.
Коли мова заходить про пошкодження кузова після аварії, це теж може стати серйозним аргументом на користь продажу автомобіля замість його ремонту. Якщо постраждали не лише зовнішні панелі, а й такі критично важливі силові елементи, як лонжерони або стійки даху, відновлення геометрії кузова стане неймовірно дорогим процесом.
Проблеми з електрикою та проводкою на старому авто часом можуть бути пов’язані з колосальними витратами. Іноді навіть досвідчені фахівці не можуть гарантувати повне відновлення функціональності.
Ще один випадок, коли відновлення практично не має сенсу – це затоплені машини. У цьому випадку страждають усі системи автомобіля, в салоні виникає запах, який вкрай складно усунути, а поломки агрегатів після затоплення можуть статися будь-якої миті.