Audi змінила свій початковий план перейти на повністю електричні автомобілі до 2033 року, визнавши можливість продовження виробництва авто з двигунами внутрішнього згоряння після цієї дати.
Генеральний директор Audi Гернот Дьолнер підкреслив, що компанія повинна залишатися гнучкою в умовах потенційного відкладення заборони на продаж автомобілів з викидами в ЄС до 2035 року, хоча електромобілі залишаються головною метою у довгостроковій перспективі.
Наразі Audi зосереджується на гібридних пропозиціях, плануючи оснащувати всі майбутні бензинові моделі опцією PHEV.
Частково електрифіковані силові агрегати залишатимуться в лінійці довше, ніж передбачалося, оскільки перехід на чисті електромобілі відбувається повільніше.
Інші автовиробники, такі як Porsche і Bentley, також відкоригували свої плани щодо електрифікації.
Porsche визнала, що перехід на електромобілі залежатиме від попиту клієнтів, зберігаючи двигуни V-8 у Cayenne після 2030 року.
Bentley відклала перехід на повністю електричні автомобілі до 2033 року через проблеми з платформою та програмним забезпеченням.
Volvo також натякнула на можливість збереження двигунів внутрішнього згоряння після 2030 року.